İlk Son Öpücük- Ali Harris, Kitap Yorumu ve Çekiliş(1. Gün)

İlk Son Öpücük- Ali Harris

Kitap Tanıtımı


Sayfa Sayısı: 572
Martı Yayınları
19 tl



Avuçlarınızdan kayıp giden bir aşka nasıl tutunabilirsiniz?

Bana bir iyilik yapın ve bugün bir kuralı yıkın. 
Kendinizden geçin ve anı yaşayın!
Yüreğinizi açın. Şimdi lütfen biraz daha açın. Çok sevin, hiç sevmediğiniz kadar çok hem de. Dimdik ayakta durup aşkınızı haykırmaktan ve sesinizin duyulmasından korkmayın. SENİ SEVİYORUM diye bağırın. 
Aşkın hakkını verin. Ve sokakta, herkesin önünde nefesiniz tükenene kadar sevdiğinizle öpüşün, sanki her biri son defaymış gibi...
Molly ile Ryan ilk öpüştüklerinde sonsuza kadar birlikte olacaklarını biliyorlardı, ta ki gelecek onlara hiç ummadıkları bir sürpriz hazırlayana kadar...

"İlk Son Öpücükü okuduktan sonra ne geçmişin ne de geleceğin, sadece şimdinin önemli olduğunu hatırlayacaksınız. Kahvenizi hazırlayın ve kendinizi aşkın, mutluluğun, hüznün ve şu anın kollarına bırakın."
-Independent-

"Elinizde, aşksız bir hayatın ölümden farksız olduğunu sıcacık bir anlatımla sunan, yüreğinize dokunacak bir roman tutuyorsunuz. Modern çağın aşksızlığında yaşarken nefes almanızı sağlayacak bir kitap okumak hakkınız."
-Marie Claire-

"Sevdiğinizle yapmak isteyip de ertelediğiniz planlarınız var mı? O zaman bu kitabı mutlaka okuyun."
-Daily Mirror-

"Hayat dolu, sıcacık, ilham veren bir roman."
-Cosmopolitan-

Kayan bir yıldız yerine, bir öpücükle dilek tuttunuz mu hiç...?


Kitap Yorumu

   Hani bazı kitaplar vardır, okursunuz güzeldi der geçersiniz. Ya da yorum yazmak için güzeldi, harikaydı dersiniz biter yorumunuz. Ama bazıları da vardır ki okurken boğazınız düğümlenir, gözyaşlarınıza hakim olamazsınız. Haliyle onu anlatacak, hissettiklerinizi tarif edecek sözcükleri bulamazsınız ya işte ben öyleyim şu an. Sanki ne desem eksik bir şey kalacak ve kitabın hakkını veremeyecekmişim gibi geliyor. 
   Kitabı ilk elime aldığımda ön yargıyla yaklaştım. Oldukça kalın bir kitap ve de küçük punto. Hatta ilk sayfalarda biraz da sıkıldığımı hissettim. Ama sonrasında ne kadar yanıldığımı anladım. Hiç ama hiç beklemediğim olaylar karşısında ne tepki vereceğimi bile şaşırdım. Hatta ne hissedeceğimi de. Bir aşk böyle mi güzel yaşanır ya da böyle mi güzel anlatılır yahu :) 
   Aslında ilginçti de kitap. Başından sonuna kadar sadece Molly’nin eşyalarını toplamasına tanık oldum. Ama arada geçmişe yolculuklar öyle güzel işlenmiş ki ne zamana ait olduğunu fark etmeseniz de aşk işte bu dedirtiyor insana. Sonuna değinmek istemiyorum zira vurucu bir sondu. Gözyaşları eşliğinde kapattım son sayfaları. Bitireli dört gün olmama rağmen bir türlü yorum yazmaya gitmedi elim. Hakkını verememekten korktum, duygularımı ve kelimelerimi toparlayamadım. Pınar ilk güne koymasaydı yorum daha da yazmaya kalkmazdım sanırım :P 
   Kitabın dili ve çevirisi ile ilgili söyleyecek bir şeyim yok. Gerçekten kusursuz çünkü. Kapağına ise bayıldım, iyi ki orijinal kapak kullanılmış. Bu kitabı tavsiye eder miyim? Kesinlikle ederim ama sakın sonuna kadar elinizden bırakmayın. Kapattığınız da anlayacaksınız nasıl bir kitap olduğunu.

Verdiğim puan ise;





ve de çekiliş için buyurun :)


a Rafflecopter giveaway

4 yorum:

  1. Sonuçlar ne zaman açıklanır meraklardayım :D duramıyorum yerimde heyecandan :D

    YanıtlaSil
  2. Facebook sayfanızda sonuçları göremedim burdan neden açıklamadınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş sonuçlarımızı hep facebook sayfamızda açıklıyoruz Zeynep, oradan bakabilirsin kazananlara.

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI