Yalancı Aşık- Tawna Fenske, Yurt Dışı Yorumlar(2. Gün)

Yurt Dışı Yorumlar

Yılın son blog turumuzda, son "Yurt Dışı Yorumlar" başlığımız bu. Kitabımızın Goodreads puanı 3,84 ve de tek yıldızlı yorumu yok. Keyifli okumalar dilerim :)









   Arka kapağı okuduğumda konuyu çok ilginç bulmuştum. O yüzden hemen alıp okumaya başladım ama umduğum gibi gitmedi. Eğlenceli anları olsa da çok fazla karakter vardı ve yavaş ilerledi hikaye bu yüzden.










   “Yalancı Aşık” okuduğum ilk Fenske kitabıydı. Bu kitap hakkında karışık duygular hissediyorum aslında. Hikayesi benzersiz, eğlenceli ve seksi ama nedense takip etmekte zorlandım bazı yerlerde. Çünkü pek çok karakter girdi devreye ve bu da hikayeyi yavaşlattı. İkili arasındaki kimyayı çok net hissedemediğim için 5 üzerinden 3 verdim. Ama konusunu beğenen herkese okuyun derim.










   İster inanın ister inanmayın ama eğlenceli, sevimli ve çağdaş bir kitap. Monoton bir hayatı olan Violet muhasebecilik yapar. Psişik güçlerle uğraşan annesi Moonbeam, rahatsızlandığına Violet onun yerine geçer. Ve de hemen kapı komşusu olarak, şehrin yakışıklısı Drew’i bulur. İkisinin arasında farklı bir bağ kurulur zaman geçtikçe. Kimin psişik gücü olduğunu anlamadım bir süre sonra. Mükemmel bir roman. Okuyun bence.










   Bu kitabı çok sevdim. Tawna Fenske’nin okuduğum ilk kitabıydı ve diğerlerini de hemen okuma listeme ekledim. Hikaye benzersiz ve de taze. Oldukça komik ve çok güzel işlenmiş. Karakterlerin hepsi de çok gerçekçiydi ve oldukça sevimliler. Son zamanlarda okuduğum kitaplarda aşk eksikti yani bu kitabın tam tersiydi. Mükemmel, ilginç ve de oldukça romantik bir kitap.
   Kitabı bu kadar sevmemin ilk sebebi kız aptal değildi ve seks ön planda değildi ya da aşkı kapatmadı. Bu kitaba bir şans verin. Mutlaka seveceksiniz.


* Çekilişimiz devam ediyor katılmayı unutmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI