Okuma Şenliği

Okuma Şenliğinde İlk Ay

Daha önce Puniccia'nın Kitapları bloğundaki okuma etkinliğinden söz etmiş ve listemi de yayınlamıştım burada. Birinci ayı geride bıraktık etkinlikte ve ben neler mi okudum? Malesef iş, okul, dergi, tur kitapları ve de okumak istediğim diğer kitaplar birleşince istediğim performansı malesef yakalayamadım. Ama yine de okuduklarıma göz atacak olursak;



İlk olarak 600 sayfa üzerinde bir kitap olarak;


Sayfa Sayısı: 720
Ephesus Yayınları




Adında bir hayvanın geçtiği kitap olarak;


Sayfa Sayısı: 240
Remzi Kitabevi

* Bu kitaba bayıldım tam anlamıyla. Üstün Dökmen sevdiğim yazarlardan biridir ama bu kitabını kaçırmışım gözden. İyi bir fırsat oldu bu etkinlik bana :) Yorumum ve alıntılarımı okumak isterseniz buradan bakabilirsiniz.



Sahaftan ya da kütüphaneden alınan bir kitap olarak da;



Sayfa Sayısı: 320
Epsilon Yayıncılık


Toplamda etkinlik kapsamında 1280 sayfa okumuş ve 35 puan toplamış oldum. Bu yoğunlukta yine de iyi bir performans :) Bakalım takip eden aylarda nasıl olacak durumum?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI