Kimliksiz- Selvi Atıcı, Kitap Yorumu ve Çekiliş(1. gün)

Kimliksiz


Sayfa Sayısı: 520
Müptela Yayınları
2014
 25 tl


Kitap Tanıtımı 



"Seni sevmekten nasıl vazgeçebilirim ki? Ben geçsem bile kalbim vazgeçmez..."

Deryal Yiğit, nam-ı diğer Kimliksiz... Kirli geçmişiyle, acımasızlığıyla, kadınlara değer vermeyişiyle bilinen karanlık bir adam... Garip takıntıları ve sadece kendine sakladığı sırlarıyla kendi çöplüğünden yarattığı krallığında hükümdarlığını süren Deryal'in hayatına Burcu bomba gibi düşmüştü.

Burcu, Deryal'in yeni takıntısı mı, yoksa hayatının yörüngesini tamamen değiştirebilecek olan tek kadın mıydı? Sırları ve çözemediği sorunlarıyla Deryal'in hayatına girmek zorunda kalan Burcu, omuzlarına binen tonlarca yükün arasında aşkı kaldırabilecek miydi?


Kitap Yorumu

    
Selvi Atıcı uzun süredir ismini duyduğum biriydi ve okumak için hep bir fırsat yaratmaya çalışmış ama başaramamıştım. Kısmet kitabına okumayaymış diyorum.

Kitabı yorumlamaya geçtiğimde aklımda hep bir şeyler olur genelde ama bu kez yok. Kitap benim için sanırım iki kısma ayrılıyor ve iki kısmı ayrı ayrı yorumlamak daha doğru olacak.

Kitabın ilk sayfalarını okumaya başlayınca eğlenerek okuyacağımı anlamıştım. Esprileri karşısında epeyce güldüm hatta gecenin bir yarısı kahkahalarıma engel olmakta baya bir zorlandım. Deryal gerçekten kilişiğiyle ilginç bir adam ve hayran olunasıydı. Tavırları, sözleri ve hatta engin yemek becerisiyle klas erkekler yerini almıştı benim için. Ta ki bir noktaya gelene kadar!!!

Kitaplarda olmazsa olmazlarım benim de var ama bir de olursa olmazlarım var ki maalesef bu kitapta onlardan biri vardı. Okurken şok içinde kaldım, böyle bir şey olmamalıydı bence. Kesinlikle tasvip etmediğim bir şey bu ve sonrasında yaşananlarla bunun atlatabileceğinin yansıtılmasından da hiç hoşlanmadım. Aşk her şeyi affetmez, akıllı davranmak gerekir diye düşünürüm. İnsanın öfkesine sahip olup ona göre davranması kanısındayım. Keşke böyle bir kısım olmasaydı ve ben burada ‘Çekilin yoldan, Deryal benim!’ nidaları atabilseydim.

Adem ve Şirin için sanırım ayrı bir paragraf açmam gerekiyor. Adem bildiğimiz odunlardan evet ama insan bu haliyle de mi sevilir yahu! Şirin zaten adı gibi bir kadın. Bu ikilinin birlikteliğini okumak hakikaten çok keyifliydi. İkilinin hikayesini baştan sona okuyabilmeyi çok isterim.

Kitabın dili oldukça akıcı, kendini okutuyor. Ancak yazı puntosu epey küçük. Kapağıyla, ayracıyla ve konusuyla güzel bir kitap, tabii o takıldığım kısmı bunun dışında tutuyorum. Keşke o da olmasaymış, o zaman tadından yenmezmiş işte. 




Çekiliş için;

 
a Rafflecopter giveaway

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bol şans dilerim, facebook sayfamızdaki yarışmamıza da katılarak şansınızı artırabilirsiniz :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bol şans dilerim, facebook sayfamızdaki yarışmamıza da katılarak şansınızı artırabilirsiniz :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bol şans dilerim, facebook sayfamızdaki yarışmamıza da katılarak şansınızı artırabilirsiniz :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Bol şans dilerim, facebook sayfamızdaki yarışmamıza da katılarak şansınızı artırabilirsiniz :)

      Sil
  5. katıldım. yarışma için teşekkürler. kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim katılımınız için :)) Facebook sayfamızdaki yarışmamıza katılarak şansınızı artırabilirsiniz ayrıca :))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bol şans dilerim, facebook sayfamızdaki yarışmamıza da katılarak şansınızı artırabilirsiniz :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI