Son Adım Aşk- Kimberly Fisk, Yurt Dışı Yorumlar ve Çekiliş(3. Gün)

Son Adım Aşk, Yurt Dışı Yorumlar


Uzun bir aradan sonra yeniden yurt dışı yorumlar başlığıyla herkese merhaba. Bu kez yorumlarımız "Son Adım Aşk" kitabı için gelecek. Bakalım neler söylemişler kitabımızla ilgili?





“Son Adım Aşk”, Kimberly Fisk’in ilk romanı olmasına rağmen büyüleyici bir aşk romanı olmuş. İki kişi arasında yaşanabilecek sevgi, çatışma ve bunlardan çıkan güçle anlatılan şaşırtıcı bir hikaye. Kahramanları inandırıcı ve unutulmaz! Bu kitabın hayal olduğunu biliyorum ancak ona rağmen onların dünyasında kaybolmuş gibiyim. 

Kitabı elimden bırakmak kolay olmadı. Ve sonunu görmek oldukça üzücüydü. Kimberly, hem çok iyi bir anlatıcı hem de çok iyi bir yazar. Gelecek romanları için sabırsızlanıyorum.






Çağdaş romantik romancılığından güzel bir örnek “Son Adım Aşk”. Kitabın iki ana karakteri Jenny ve Jared kendilerini başarısız bir işin ortağı olarak bulurlar kendilerini. Jenny nişanlısını kaybettikten sonra kendini bambaşka şeylerin ortasında bulur, nişanlısının yaptıklarının sonuçlarına o katlanmak zorunda kalır. 

Keyifli bir cumartesi kitabı oldu benim için, size de okuyun derim. Seveceksiniz!






İlk romanlar genellikle tehlikeli olurlar ancak Kimberyl için böyle olmadı çünkü kitap kötü değildi. Kötü bir ortaklık içinde kendilerini bulan ya da bulmaya çalışan iki kişiyi anlatmış ve başarmış da. 

Kitabı okumaya yazarın bu kitap için tam beş yılını harcadığını okuduğumda karar verdim. Benim için ortalamanın üzerindeydi.






Kitabın geneli iyi olsa da ilk sayfaları oldukça durgundu. Ben ki ilk 100 sayfasında karar veririm kitaba devam etmeye ya da onu bırakmaya. Bu kez devam etmeyi seçtim ancak neden bilmem karakterlerini pek sevemedim. O sebeple benim için orta seviyede romantik bir kitap olarak yer edindi kendine.



Ve tabii ki bir de devam eden çekilişimiz var, hem facebook sayfamızda hem de rafflecopterda. Herkese bol şans dilerim!!!


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI