Okuma Şenliği

Okuma Şenliği 2013-2014


   Yaz aylarının sonunda gördüm Puniccia'nın okuma etkinliğini. Haliyle katılamadım. Ama şimdi bir de kış etkinliği düzenlemiş kendisi, ne iyi etmiş :) Etkinliğin detaylarına buradan bakabilirsiniz. Toplamda 15 kategorimiz ve 3 ay süremiz var. Katılacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim.









   Benim seçtiğim liste şöyle ;




1.Kategori(10 puan): Altın Kitaplar Yayınevi'nden çıkan bir kitap okuyanlara.
İz- Canan Tan

2.Kategori(10 puan): Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan alınmış bir kitap okuyanlara.
O yaz- Lisa Kleypas

3.Kategori(10 puan): Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.
Kelebekler ve İnsanlar- Üstün Dökmen

4.Kategori(15 puan): 600 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
Beni Bırakma- Fatih Murat Arsal

5.Kategori(15 puan): Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.
Veba- Albert Camus

6.Kategori(15 puan): Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.
Kiralık Konak- Yakup Kadri

7.Kategori(15 puan): Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara.
Başka Topraklarda Rüzgar Sert Eser- Honggyu Son(Kore)

8.Kategori(20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere.
Saksı Olmanın Faydaları- Stephen Chbosky

9.Kategori(20 puan): Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara.
Fırtına Çiçekleri- Laura Kinsela

10.Kategori(25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara.
Şeker Portakalı- Jose Mauro De Vasconcelos

11.Kategori(25 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.
Gazi ve Latife- İsmet Bozdağ

12.Kategori(25 puan): Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını veya romanını okuyanlara.
Arzu Şövalyesi- Margaret Mallory

13.Kategori(25 puan): Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
Abdülhamit ve Afrodit- İskender Sertelli

14.Kategori(30 puan): Okuma yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
O Gecenin Ardından- Linda Howard

15.Kategori(40 puan): Bir üçleme veya aynı seriden üç kitap okuyanlara.
Ben Böyleyim, Sevgim Sana Ait ve Nisan Yağmurları- Lisa Kleypas

6 yorum:

  1. iyi okumalar, listeni çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu listeyle kitaplığımda okunmayı bekleyenler azalacak az da olsa :)

      Sil
  2. Sonunda listeyi yayınlamışsın canım (: Ortak kitabımızda yok ki beraber okuyalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden sonunda oldu Pınar, sen yardım etmeseydin sonuna ancak yetişirdim ben :D

      Sil
    2. haha ben ne ettim ki kızçem sen çoğunu yapmıştın zaten :D

      Sil
    3. Zaten o kalanlar yüzünden yarım halde bekliyordu ya :D

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI