Yemin Bozdum Yolunda- Müjde Aklanoğlu

Yemin Bozdum Yolunda



Sayfa Sayısı: 704
Parola Yayınları
2014
Bana Sevmeyi Anlat, #2
28 tl


Kitap Tanıtımı

Her şey bir yanlış anlaşılmayla başladı! Derin yeşil gözleri, beyaz, tazecik tenine düşen gece karası saçları ve dolgun kırmızı dudaklarıyla yakıcı bir güzellik: Peri! Hayal dünyalarında yaşayan, peri kızlarından değil o! Onun hayatı, masal dünyalarındaki gibi hiç olmadı. Zaten masalların, ucuz aşk romanlarına inanmayı bırakalı çok olmuştu. Ta ki; gece yarısı uyku sersemi yaptığı bir hataya kadar!

Sınırsız serveti, baştan çıkarıcı cazibesi ve pervasız yakışıklılığıyla Eymen'in baştan çıkarıp elde edemeyeceği bir kadın yoktu. Öyle sanıyordu! Oysa Eymen, evliliğin erkekleri itaatkâr bir köleye çevirdiğini ve aşk acısının azap verici bir yıkımla, ehlileştirici etkisini düşünerek evlenmeyi kesinlikle istemiyordu. Geçmişte yaşadığı acı tecrübesi yüzünden, kapılar aşka kapanmış, yüreği sırlarla örtünmüştü… Artık aşka yeminliydi! Bir gece zorda kalıp bir otele uğradı ve uyandığında hayatının en büyük yanlış anlaşılmasıyla karşılaştı. Böylece peri masalı başladı!

Tüm kadınlar kendisininken, o; sadece asi ve şartları olan bu kızı arzuluyor -Karısını!- ona sahip olabilmek için her yolu deniyordu. Peri isyan ettikçe cezbediyor, çekim alanından çıkmıyordu. Bu iki inatçı âşıktan acaba hangisi galip gelecek? Önce hangisi pes edecek? Eymen dokunursa yanacak, bir ömür evli kalacak! Peri ise verdiği yemini bozmayıp arkasında kalmaya çalışacak…İki Yemin, bir aşk… Acaba hangisi kazanacak?..



Kitap Yorumu

Okuduğum dördüncü Müjde Aklanoğlu kitabıydı bu. Dün gece dört gibi okumayı bitirmişken sıcağı sıcağına yorum yazmak istedim “Yemin Bozdum Yolunda” için. 

Bana Sevmeyi Anlat kitabından aşina olduğumuz Eymen’in hikayesi Yemin Bozdum Yolunda. İlk kitapta yediği naneyle kız kardeşi Esme’yi mahvetmişti ve Rüzgar’la birlikte kara listeme adını altın harflerle yazdırmıştı. İnanılmaz bir önyargıyla başladım kitabı okumaya, her sayfada bir şey yapmasını bekledim ama cık, yapmadı. Bu sefer uslu durmuş, ben de böyle bir performans beklemiyordum. Şaşırdım :D 

Eymen, bir arkadaşının düğününe katılır ve sabahında onu bir sürpriz bekler. Her sürpriz iyi midir bilinmez, bunu kitabı okuyunca göreceksiniz. Bir gün sonrasında da kendini hiç ama hiç tanımadığı yemyeşil gözlü, kömür karası saçlı bir kadınla evli bulur. 

Peri küçücük yaşında hayatın sillesini yemiş bir kızdır. Ailesini kaybedince kendini acımasız yengesi ve insafsız amcasının elinde bulur. Tabii bir adet sapık bir adet de aptal kuzenin elinde… Yorgun geçen bir günün sabahında hayatı hayal edemeyeceği kadar değişir. Bu insan bozmalarının elince kalbi de bedeni de hırpalanır ve öfkeli bir adama eş olmuş bulur kendini. 

Hikayemiz böyle başlıyor işte. İkilinin kah gülümseten kah hüzünlendiren diyalogları eşliğinde devam ediyor. Aşka inanmayan bir adamla aşkı arayan bir kadının sınavı tam anlamıyla. 

Sonunda ne oluyor diyorsanız eğer bu sorunuza ne yazık ki cevap veremeyeceğim, spoi olmasın! Buradan kızgın suratlarımı gönderiyorum yazara zira böyle bir yerde kesilmezdi olay. Bu kitap okuduğum, Müjde Aklanoğlu kitapları arasında ekşını en az olandı. Zira onun kaleminde her sayfada ayrı bir olay yaşanır ama bunda asıl olayı sonda patlatmış ve tabii sonucunu bize söylememiş :( İzninizle kendisini hikayeyi zurnanın zırt dediği yerde bırakan yazar ilan etmek istiyorum :P 

Yemin Bozdum Yolunda benim için özel kitaplardan biriydi çünkü yapılacak yeni baskıları için düzeltmesini ben yaptım. Dilerim okuyacaklar için keyifli bir süreç olur. Aşktan korkan bir adamla aşkı arayan kadın aşka kavuşabilecek mi ben de merak ediyorum. Devam kitabını çoktan merak etme moduna geçtim ben :)

Benim puanım;

3 yorum:

  1. Ellerine sağlım sevgili editörüm... Umarım gelecek olan kitapta beklentilerini karşılar ve bunun kadar seversin fakat san ufak bir epilog ve sopi gelecek kitapta kendini koltuğa bağlaman dileğiyle... Birisi aksiyon mu demişti...Bunu görecek sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demeyin oyle aksiyon falan diye, hayallerimi yıkmayın!!! Eymen'i hep boyle anmak istiyorum :) Yenisi gelsin ama çabucak, boyle merakta kalmak olmuyor :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI