Erkan Sarıyıldız Söyleşisi

Erkan Sarıyıldız Söyleşisi


Tüy Gibi Hafif kitabı için yaptığımız çekilişin bitmesine kısacık bir süre kaldı. Çekiliş süremiz bitmeden yazar Erkan Sarıyıldız'ı daha yakından tanımak için kendisiyle bir söyleşi gerçekleştirmek istedim ve kendisi bunu kabul etti. Bize zaman ayırdığı için bir kez daha teşekkür ederim. Gelelim söyleşimize...



KAKM:  Öncelikle benimle söyleşi yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Her
söyleşinin klasik sorusudur ben de sormadan geçemeyeceğim. Erkan Sarıyıldız kimdir? Bize kendinizden bahseder misiniz?

ES: Erkan Sarıyıldız kimdir sorusu aslında benim de yolculuğa çıkış sorumdu. Standart bir söylemle İç hastalıkları Uzmanı bir doktor, eş, baba, evlat tanımlarını söyleyebilirim ama bundan daha da çok şey girdi hayatıma. 6 tane kitabı olan bir yazar, insanlara hayatlarında yürürken rehber olmak isteyen bir eğitmen ve daha bilmediğim gelecek kimliklerim. En kısa tanımıyla da hayata bütünsel bakmayı seçen ve içindekileri paylaşmayı seven bir ademoğluyum.



KAKM:  Yazmaya nasıl başladınız ve bunu kitap haline getirme düşüncesi nasıl oluştu?

ES: Kendimi bulma yolculuğumun sonucunda ulaştığım yaşam düzeyinin bana kattıklarını farkedince diğer kişilere rehberlik yapabileceğimi hissettim. O yüzden önce blog sayfamı açtım. Kendime verdiğim her gün bir adet yazı yazma sözümü tutunca kalıcı bir eser yazma kararına vardım. İlk kitabım Kendime Doğuşumun Güncesi ortaya çıktı. Sonra bu olayın bağımlılık yapıcı bir tutku olduğunu geç de olsa farkettim. Ardı ardına diğer kitaplarım dünyaya geldi. Daha yazmamı bekleyen çok sayıda kitap var..



KAKM: Yazmış olduğunuz pek çok kitap var ve kitaplarınızı yazarken en çok neye dikkat
ediyorsunuz?

ES: Kitaplarımda en çok dikkat ettiğim şey kişilerin sıkılmadan kolayca okuyabileceği ve hayatlarına katkı yapan bilgilere ulaşabilecekleri bir tarz belirlemek. Bunu da başardığımı okuyucularımın geri dönüşlerinden öğreniyorum.



KAKM: Destek Yayınları’ndan çıkmış olan kitabınız “Tüy Gibi Hafif” e gelecek olursak, kişisel gelişim türünde bir kitap olduğunu okuduk. Okuyanları neler bekliyor bu kitapta?

ES: Tüy Gibi Hafif tam bir arınma ve temizlenme kitabı olarak yazıldı. Bugüne kadar bilerek ya da farketmeden kendi yaşantımızı zorlaştıracak birçok yükü sırtımıza aldık. Bunlar olduğu müddetçe de hayatımızı özgürce yaşayamıyoruz. İşte Tüy Gibi Hafif tek tek bu yüklere odaklanıp kurtulma yollarını anlatıyor.



KAKM: Tüy Gibi Hafif, isim olarak da ilginç geliyor kulağa. Bunu seçmenizin özellikle bir
sebebi var mı?

ES: Kişilerin yüklerinden arındığında ulaşacağı durumun müjdesi olması için bu ismi seçtim. Hayatı ağırlaştıran da hafifleten de bizim seçimlerimiz.



KAKM: Kişisel gelişim kitapları, dünya üzerinde tercih edilen bir tür iken bizim ülkemizde büyük bir kitlesi yok maalesef. Kitabınızı yazarken bu düşünce size ne hissettirdi, satmazsa korkusu oluştu mu?

ES: Bir şey üretirken başkaları için değil kendiniz için üretiyorsunuz. Satılma kaygısı olduğunda sizi yansıtmamaya başlıyor. Benim hiç kaygım olmadı.



KAKM: İlk kitabınızı elinize aldığınızda ne hissettiniz ve pek tabii raflarda gördüğünüzde? Bir de ilk imzanız kime gitti?

ES: Çok yüce bir duygu bu. İçinizde yeşermiş tohumların meyvesini eline almak ve
başkalarının içlerine bu tohumları ekmek tarifi imkansız bir duygu. İlk imzamı verdiğim söz üzerine annemin kitabına attım. Bu gelenek bir totem olarak devam ediyor.



KAKM: Yazmanın sizin için önemli olduğunu anlıyoruz, peki ya okumak? Okumak hayatınızın neresinde duruyor, özellikle takip ettiğiniz yazarlar kimler?

ES: Okumak tabii ki benim için vazgeçilmez. Ama son zamanlarda arkadaşlarıma “Ben kitap okumam, yazarım.” esprisi çok hoşuma gidiyor. Romancı Erkan için iki adet idol var: Umberto Eco ve Orhan Pamuk. Kişisel Gelişimci Erkan için ise Deepak Chopra ve Eckhart Tolle.



KAKM: Sosyal medya ile aranız nasıl? Okurlarınız size ulaşmak isterse hangi kanallardan size
ulaşabilirler?

ES: Çağımızın gereği sosyal medya ile aramın iyi olması gerekliliğinin farkındayım . O yüzden facebook, instagram, twitter yani her yerde aktif paylaşımlarımla bulunuyorum. Ayrıca www.erkansariyildiz.com adlı sitemde bugüne kadar yazdığım tüm blog yazılarıma ve bilgilere ulaşabilirler.



KAKM: Yeni projelerinizden bahsetmek gerekirse, Erkan Sarıyıldız ismini nerelerde ve nasıl göreceğiz?

ES: Çok heyecan duyduğum bir projem Simurg Metodu adlı bir çalışma metodunu başlatıyoruz. Online olarak satışa sunulacak (www.simurgmetodu.com) bu sette benim sesimden 50 adet anlatım, 36 adet meditasyon ve çalışma kitabı eşliğinde 90 gün içinde farkındalıklı yaşama geçişin mümkün olacağı bir sistem
mevcut. Hep hayalim olan bu metodu oluşturduğum için çok heyecanlıyım. Bunun dışında yeni kitaplar, senaryolar, görsel medyada projeler derken dopdolu bir gelecek beklentisi içindeyim.



KAKM: Son olarak da okurlarınıza iletmek istediğiniz bir mesajınız var mı?

ES: Hiçbiriniz daha azına layık değilsiniz. Her zaman elinizden gelenin en iyisini yapıp daha iyi bir yaşamı inşa etmek için uğraşın.






Erkan Sarıyıldız'a bir kez daha teşekkür ederken, çekiliş süremizin bitmesine çok az bir süre kaldığını hatırlatmak isterim!!!

Görseller Erkan Sarıyıldız'ın facebook sayfasından alınmıştır, daha fazlası için mutlaka ziyaret edin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI