Çekiliş Sonuçlandı!!!

Çekiliş Sonuçlandı!!!


Herkese yeniden merhaba. Bu kez çekiliş sonuçlarını açıklamak için geldim :) Bir yılı aşkın bir süredir kitap yorumlarımı, kitap tanıtımlarımı ve yazarlarla yaptığım söyleşileri yayımladığım bloğum 500 takipçiye ulaştı hatta geçti bile. Bu süreçte yanımda olan herkese sonsuz teşekkürler!!!

Şimdi gelelim çekiliş sonuçlarına!!!




Aşka Rehin -  Nuriye Kaymaz

Hayatta Kalanlar-  Gamze Kahyaoğlu 

İstanbul’un Şanslı Fahişesi-  Nülifer Akdemir 

Atatürk’ü Ben Öldürdüm-  Büşra Ay 

Son Nokta Sen-  Betül Ece 

Bana Sevmeyi Anlat-  Zeynep Kb 

Erkek Severse-  Damla Duygu Durmuş 

Aşk ile Yanmış Kalemler- Umut Sukran



Adres ve telefon bilgilerinizi 48 saat içerisinde Kitap Arası Kahve Molası sayfasına bekliyorum, aksi takdirde çekiliş yinelenecektir!!!

2 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI