Ella ve Micha'nın Geleceği- Jessica Sorensen(Ella ve Micha'nın Sırrı Kitap Yorumu ve Çekiliş)

Ella ve Micha'nın Sırrı


Sayfa Sayısı: 320
Pena Yayınları
2013
21,5 tl
The Secret, #1
Satın almak için tıklayın.

Kitap Tanıtımı

Ella ve Michanın bir sırrı var ve bu sır, tüm hayatlarını değiştirecek... 

Kural tanımaz, tutkulu bir karakteri olan Ella, hislerini korkmadan yaşayan bir genç kızken bir gün her şeyi arkasında bırakıp üniversiteye gider ve burada kurallara itaat eden, tüm sıkıntılarını kendine saklayan, sessiz birine dönüşür. Ancak yaz tatili yaklaşırken evinden başka gidecek bir yeri olmadığını anlayan Ella, geri döndüğünde uzun zamandır içine gömdüğü anıların ortaya çıkmasından çok korkar.

Zeki, seksi ve güvenilir Micha, Ellaya herkesten daha yakındır, öyle ki onun en gizli sırlarını bile bilir. Micha tanıyıp sevdiği o eski Ellayı geri istemektedir fakat genç kız evini terk ettiğinde kalbinin bir parçasını geride bıraktığından habersizdir. Michaya karşı duyduğu hisleri kendine bile inkâr eden Ella ise her şeye baştan başlamalıdır.

Peki Micha kaybettiği kızı kazanmak için elinden geleni yapacak mıdır?...

Fantastik bir hikâye… Bu kitap sizde bağımlılık yapacak, okudukça daha fazla ısınacak ve oturduğunuz yerden kalkamayacaksınız. 
-RT Book Reviews-

Etkileyici… muhteşem bir tat… Kitabı elimden bırakamadım. 
-TheBookScoop.com-


Kitap Yorumu


Son dönemin popüler türlerinden biri de “new adult”. Açıkçası lise ve üniversite dönemlerini geride bırakmış biri olarak (burada bir parantez açayım dedim çok yaşlı değilim, sadece 24 yaşındayım :D ) bu tip kitapları biraz tereddütle karşılıyorum. Yaşanan olayları fazla sıradan ya da normal bulmaktan korkuyorum galiba. 

Ella ve Micha’nın Sırrı çıktığı ilk andan beri aklımın köşesindeki kitaplardan biriydi. Alıp almama konusunda hep kararsız kaldım, son anda vazgeçmiştim hep. Ama şimdi neden okumadım ki diyorum zira çok sevdim kitabı. Bir solukta bitirdiklerimden biri oldu, ayraç kullanmadan okudum desem yeridir. 

Ella’nın bir değişime ihtiyacı vardır. Kabuğundan sıyrılıp yeni biri olmanın vakti gelmiştir. Annesini kaybettiğini, babasının alkolik olduğunu ve abisinin de evi terk ettiği düşünülürse geç bile kalmıştır. Ancak Ella ilk etapta yaşadığı sıkıntılar sonucunda hayatından vazgeçmiş ve yaşamını sona erdirmeye karar vermiştir. Ama bilmediği bir şey vardır ki Micha onun ölmesine izin vermeyecektir. İşte o anda Ella’nın gücü tükenmiş ve Micha’ya olan duygularını gizlemeyi başaramamıştır. Onu öpmesiyle adı arkadaşlık! olan ilişkileri boyut değiştirmeye hazırdır. Ancak Ella içindeki o umutsuz kızdan kurtulmak belki de uzaklaştığında unutacağını düşünerek bir an da ortadan kaybolur. 

Ella’nın ortadan kaybolması Micha’yı çılgına çevirir. Ona aşıktır ve yanında olmaya ihtiyacı vardır. Tam sekiz ay boyunca onu aramış ve nihayet bir iz bulduğunda Ella da yaz tatili için geri dönmüştür, ama yalnız değildir. Sonra ne mi oluyor, işte onun için kitabı okumanız gerekiyor benden bu kadar : D 

Kitabın çevirisini beğendim ben. Oldukça akıcı ve kısa olduğundan bir çırpıda okunuyor. Genel itibariyle sevdiğim bir kitap oldu “Ella ve Micha’nın Sırrı”. Tek eleştirim finalde ben daha farklı ya da dişe dokunur bir şey bekliyordum. 

Kesinlikle şansı hak eden kitaplardan biri. Bulunduğunuz andan uzaklaşıp bir çırpıda bitirebileceğiniz bir kitap arıyorsanız ideal seçim olacaktır. Okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim.

Benim puanım;



son olarak çekiliş için;

a Rafflecopter giveaway

8 yorum:

  1. Kitap yorumu harikaydı. Çok teşekkürler :) şansımızı deneyelim çekilişede katılalım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben çok teşekkür ederim :)) Bol şans dilerim :))

      Sil
  2. Umarım kazanırım. ada.yildiz@windowslive.com

    YanıtlaSil
  3. Bende katılıdm .Herkese bol şans..:)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI