Geceye Fısıldanan Dilekler- Barbara Freethy, Kitap Yorumu(2. Gün)

Geceye Fısıldanan Dilekler- Barbara Freethy


Sayfa Sayısı: 208
Novella Yayınları
2014
15 tl
Wishes, #1

Satın almak için tıklayın.

Kitap Tanıtımı

Dilekler, gökyüzünü aydınlatan yıldızlar gibidir...
Doğum günleri, umutla sarıldığımız dileklerin gerçekleşmesini umduğumuz özel günlerdir… Aynı gün doğup birbirlerinden habersiz olan Liz, Angela ve Carole tam da bu duygularla mumlarını üflerler. Bir dilekle her şeyin değişebileceğine inanmaktan yıllar önce vazgeçen bu üç kadın, son bir umutla dileklerine sımsıkı sarılırlar. Ve kader, hayatı, aşkı ve mutluluğu yeniden yaşamak isteyen bu üç kadının seslenişine duyarsız kalmaz...

"Güzel yazılmış modern bir aşk romanı olan Geceye Fısıldanan Dilekler, okuyanların kalbini ısıtacak birbirinden farklı üç hayatı tek kitapta birleştirmiş. Barbara Freetynin keyifli anlatımıyla sizi saracak bu kitap kendinize vereceğiniz güzel bir hediye."
-Romance Junkies-

"Barbara Freety Geceye Fısıldanan Dileklerle kahve tadında bir okuma sunuyor. Birbirinden habersiz üç kadının dileklere tutunan yaşamlarını okumak, özellikle kadınlar için muazzam bir deneyim olacak."
-Cupcake On Books-

"Bu kitabı okurken kendinizden ve tanıdıklarınızdan bir şeyler bulacağınız muhakkak. Geceye Fısıldanan Dilekler, âşık olmak, aile kurmak ve mutlu hatıralar yaratan anlar yaşamak üzerine yazılmış ilham veren bir roman."
-Romantic Times-


Kitap Yorumu

Yalnız olmak, zengin olmak, iyi bir kocaya sahip olmak ya da kocaman bir aileye sahip olmak da insanı mutlu etmeye yetmeyebiliyor. Eksik olan tek bir şeyin peşinden sürüklenebiliyor insan. 
Arayışlar sonunda hala bulunamadıysa eğer insanda kocaman bir boşluk bırakıyor o eksikler. Bazen kayan bir yıldız, bazen yılbaşı bazen de doğum günlerinde dilenen dilekler, kocaman bir umut dalgası içine alıyor insanı. Kitabımızda böyle işte. Üç kadın, üç dilek ve paha biçilemeyen mutlulukları.
Liz, bir hastanede hemşire olarak çalışmaktadır. Ailesinde vefatlar, ayrılıklar yaşanmış ve yalnız kalmış bir kadın. Hayatında birkaç arkadaşı dışında kimsesi yoktur. Doğum günü geldiğinde hastanenin terasına çıkar ve tek kişilik bir doğum günü kutlaması planlar. Küçücük bir kek, tek bir mum… Ve sonra bir ses duyar. O sesin sahibinin hayatına dokunacağını bilemeden arkasını döner… O senin sahibinin hayatında, ona umut olacağı ise hiç aklına gelmez.
Carole… Güzel, alımlı ve oldukça hırslı bir kadındır. Yaşadığı kenar mahalleden kurtulmak, zengin bir hayat sürmek tek arzusu haline gelmiştir. Bu hayaller onu öylesine kör etmiştir ki yanındaki aşkı göremez, öylesine sağırlaşmıştır ki kalbinin sesini duyamaz hale gelir. Sonunda istediği hayata kavuşur ama artık asıl istediği bu mudur?
Ve son olarak Angela… Hayatta mutlu olmak için her şeye sahiptir görünürde; yakışıklı ve anlayışlı bir koca, kocaman sevgi dolu bir aile… Tek bir dileği vardır onun da, bir bebek sahibi olabilmek. Ama bilmez ki onun ansızın gelebileceğini. Hem de her şeyden vazgeçtiği bir anda.
Liz, Carole ve Angela’nın yaşadıkları bir doğum günüyle hayatlarındaki değişiklikleri anlatıyor kitap. Hayattan umudu hiç kesmemeyi, mutluluğun bir adım ötede olduğunu ve ansızın kapımızı çalacağını unutmamız gerektiğini gösteriyor. 
Elime aldım ve ayraç kullanmadan bitirdim kitabı. İlk baktığımda az sayfalı olması biraz tereddüde düşürdü açıkçası. Ya konuya tam giremediyse ya da duyguları tam anlamıyla ifade edemediyse diye endişelenmiştim. Son sayfayı da okuduktan sonra gördüm ki 208 sayfaya kocaman üç hayat sığdırmış yazar. İlk sayfadan hemen içine alıveriyor insanı.
Dili sade ve oldukça akıcı. Çevirisi ise harika olmuş, takıldığım bir yer olmadan bitirdim kitabı. Tek şikayetim var ki yetmedi bana. Keşke daha fazla olsaydı da daha fazla okuyabilseydim. 
Bugün sevgili Kitap İklimi bloğunun sahibi Pınar ile konuşurken ikimizin de hem fikir olduğu bir şey vardı ki, kitabın zamanlaması oldukça ilginçti. Ülke olarak bu kadar gergin anlar yaşarken bize hala umudu kesmemeyi göstermek ister gibiydi “Geceye Fısıldanan Dilekler”. Bugün benim doğum günüm değil ya da kayan bir yıldız da görmedim ama yine de geceye bir dilek fısıldamak istiyorum; ülkem için kendim için barış dolu, huzur dolu günler diliyorum. Kim bilir belki de gerçekleşir yakın zamanda :)

Benim puanım;



Çekilişimiz devam ediyor, katılmayı unutmayın :))
Bloglarımızdaki çekiliş için burayı tıklayın.
Facebook sayfamızdaki yarışmamız için de burayı tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI