Fırsatçı- Tarryn Fisher, Kitap Yorumu

Fırsatçı



Sayfa Sayısı: 316
Aspendos Yayıncılık
18 tl



Kalbini sadece bir kez verebilirsin; ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.

Her fırsattan istifade etmesiyle bilinen sivri dilli Olivia Kaspen, akılsızca çekip gitmesine izin verdiği eski erkek arkadaşı Caleb Drake ile şans eseri karşılaşınca kendisini ilk aşkıyla ikinci bir şans isterken bulur. 

Calebın hafızasını kaybettiğini öğrenen Olivia, onu geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermelidir. Ancak gerçek kimliğini ve kötü geçmişlerini gizli tutmaya çalışan Olivianın en büyük engeli Calebın kurnaz yeni kız arkadaşı, Leah Smithtir. 
Böylece bu iki hırslı kadın arasında kendilerini hatırlamayan bir adamı elde etmek için girdikleri vahşi bir mücadele başlar. Ama çok geçmeden Olivia, bir zamanlar kendisinin olanı almak için savaşırken yalanlarının sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır. 

Peki, aşk her şeyi affeder mi?

Kitap Yorumu



Seri kitapları arka arkaya okumayı seviyorum o yüzden mümkün olduğunca seriler bittikten sonra okuyorum. Ya da en azından birkaç kitabı arka arkaya okumaya çalışıyorum. Fırsatçı da bu sebeple kitaplığımda beklettiklerimden biriydi. Yeni kitabı duyunca ilk fırsatta onu aldım elime. 

Konusuyla ve ismiyle oldukça dikkatimi çekmişti “Fırsatçı” çıktığı ilk günden daha. İlginç olacağı o zamandan belliydi sanırım. Okuduğumda da beni yanıltmadı. Yaşanan sürekli gelgitlerle ve tabi ki o sonla ilginçti. Hiç ama hiç beklemediğim bir sondu, okuduğumda da inanmakta zorluk çektim. 

Kitabın konusu, işlenişi, diliyle beraber karakterleri de çok önemli benim için. Bu kitabın karakterlerini çok sevdim çünkü çok gerçekçiydi. Anlatımı çok akıcıydı, sayfalar elimden kaydı gitti. Bazı yerlerde yazım hataları vardı ama göz ardı edebileceğim seviyedeydi. 

Genel itibariyle sevdiğim kitaplardan biri oldu “Fırsatçı”. Birkaç yazım hatası ve geriye dönüşlerde tarih verilmemesi dışında olumsuz bulduğum bir yönü olmadı. Tarihi de yazsaydı keşke yazar dedim okudukça. 

Fırsatçı okundu bitti, ikinci kitap beklemeye geçildi tarafımdan. Okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim.

Benim bu kitap için puanım ise;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI