Senden Bebek İstiyorum- Aslıhan Akagöz, Kitap Yorumu ve Çekiliş (2. Gün)

Senden Bebek İstiyorum



Sayfa Sayısı: 615
Postiga Yayınları
2015
28 tl

Kitap Tanıtımı

Senden Bebek İstiyorum 

Çünkü seni hiç unutmadım.

Bir adam neden baba olmak ister? Mutlu ve sıcacık bir yuvada kendinden bir parçaya hayat verip onu büyütmek için, olabilir mi? Ama Yiğit ve Mert'in baba olmayı kabul etmelerinin sebebi bu değildi. Büyükanneleri Pakize Hanım gülümseyerek, "İlk kim kucağıma bir torun verirse bütün servetim onundur," deyince Mert, sırf Yiğit'e bir konuda daha üstünlük sağlayabilmek adına kabul etmişti bu isteği. Tek niyeti Yiğit'i her konuda alt edebilmekti. Peki, Yiğit buna izin verecek miydi? Mert'in kendisini alt etmesine göz yumacak mıydı? Peki iş anne adaylarını ikna etmeye gelince neler olacak dersiniz? Aslıhan Akagöz'ün çok okunan romanlarından aldığınız tadı sürdürmeye devam edebilirsiniz. Eğlenceli ve bir an bile kesilmeyecek heyecanıyla elinizdeki kitapla yazara hayranlığınızın artacağını garanti ederiz.

"Benim size verebilecek hiçbir şeyim yok," dedi güçsüz bir sesle. "Hayır, yanılıyorsun Sedef." Adını adamın ağzından duymak garipti. Rahatsızlık vericiydi. "Sen şu sıra bana çok lazım olan o en önemli şeyi verebilirsin." "Ben anlayamıyorum. Mert Bey siz benden ne istiyorsunuz?" "Ben senden bir bebek istiyorum."



Kitap Yorumu


Yıllar önce tesadüf eseri bir forum keşfetmiştim. Haftalık hikayelerin yayımlandığı, genç yazarların yer aldığı bir platformdu ve bir hikaye ilgimi çekmişti orada, ismi ‘Bir Damla Aşk’ idi. O hikayeyle benim kalbimi ve beğenimi kazanmıştı Aslıhan. Hele ki hikayesinde geçen küçücük bir Afyon detayı ile deyim yerindeyse tam on ikiden vurmuştu beni. O günden beri de sürekli takip ettiğim ender isimlerden biri oldu ‘clevergirl’. 

İlk tanıtımını okuduğumda beğenmiştim konuyu ve her hafta yeni bölümü bekleme başlamıştım. Hatta bölüm gelmedikçe de yazarımızın birazcık kafasını şişirmiş olabilirim :) Üzgünüm yazarım, meraklı bir okurum ben :) Her bölümünü severek okuduğum hikayenin kitap olacağını duyduğumda ise “Sen benim olmalısın!!!” derken turunu yapma imkanımız oldu, iyi ki de oldu :) 

Yiğit ve Mert, ikisi de babaannesi tarafından büyütülmüş -ki burada söz konusu olan yalnızca biyolojik yaş zira hala ikisi de çocuk gibiler- iki kuzendir. Küçüklüklerinden beri bir sürtüşme içine girmişler, incir çekirdeğini doldurmayacak nedenlerden ötürü de rakip haline gelmişlerdir. Tek amaçları birbirlerini alt etmek haline gelen kuzenleri büyük bir sürpriz bekler: tabii ki babaanneleri Pakize Hanımın onlara sunduğu bir tekliftir ya da hafif teklifimsi hafif de şantaj içeren bir durumdur. 

Bugüne kadar birbirleriyle yarışmak kolay olmuştur ama artık iş zordur hatta imkansız gibi bir durum söz konusudur. Zira babaannesi bu kez kimin daha önce çocuğu olursa onu mirasıyla ödüllendirecektir. 

Yiğit, uzun düşünceler sonunda Feyza’da karar kılar. Yarım kalmış yaşanmışlıkların üzerine gitmeye kararlıdır. Ancak bu konuda Feyza ne düşünür, bilinmez… 

Mert için durum biraz daha sıkıntılıdır. İlk başlarda kuzenini ciddiye almayan genç adam bir anda tutuşur ve Sedef’i gördüğü anda ona can yeleği bulmuş edasında sarılır. Ama Sedef bundan memnun mudur acaba? 

Kitabımızın konusu böyle işte. Olayların finali ilgili elbette tahminler vardır ama o finale gidiş yolu için okumalısınız. Bazen güleceksiniz, bazen de gözlerinizin dolduğunu hissedeceksiniz. Ama hepsinden öte genç bir yazarın kaleminden dökülen aşka şahit olacaksınız… 

Bunca lafın üzerine kitabı beğendiğim ortaya çıkıyor tabii. Ama eklemek istediğim bir şey var, ben bu kitabı beğenmekle kalmadım ciddi ciddi bayıldım. Hem de ikinci okuyuşumda bile! 615 sayfalık bir kitap elinizde akıp gidiyor sanki. 

Eğer Aslıhan’ın kalemiyle hala tanışmadıysanız bu kitap iyi bir başlangıç olacaktır. Bir şansı hak eden özel bir isim zira kendisi. Yazım hayatında başarılar dilerim yazarımıza, nice hikayelerde nice kitaplarda görüşmek üzere… 

Not: Sıradaki hikaye ve kitabı ben de merak ediyorum ve kendisiyle yapacağım söyleşide cevapları alabilmeyi umuyorum. Takipte kalın!

Benim puanım;




Son olarak çekiliş için;




a Rafflecopter giveaway

1 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI