Körebe- Lena Diaz, Yurt Dışı Yorumlar(4. Gün)

Yurt Dışı Yorumlar

Yurt dışı yorumlar postundan herkese merhaba :) Körebe kitabı için yorumlara baktım ve hatta yurt dışındaki bloglardaki yorumlardan da seçtim. Bakalım okuyanların fikri nasıl olacak?




İyi bir hikaye potansiyeli vardı ama ne yazık ki bana eksikleri varmış gibi geldi. Gizem ögesi işlemesini ve karakterleri tek yönlü buldum. O sebeple puanım 2 oldu.




Kitabın başlangıcını çok sevdim. Gerilimiyle beni kendine bağladı diyebilirim. Ancak sonuna geldiğimde aynı şeyi düşünmedim ne yazık ki. Lena Diaz daha iyisini yapan bir yazar olduğundan beklentimi biraz yüksek tutmuş olabilirim. Ama yine de okunmalı dediklerimden biri oldu kitap.




Körebe, temposu ve gerilimi yüksek bir kitaptı. Oturduğunuz yerde kemerinizi bağlayın ki bir sıkıntı yaşamayın :) Tahminlerimde yanılmadım ve karakterleri inanılmaz sevdim. Emily gerçek bir dedektifti, o olmadan olmazdı bence de ve tavrını tutumunu çok beğendim. Ayrıca Devlin inanılmaz sıcak bir adamdı! Ve ikisi birlikte mükemmeldi. Gerçekten tekrar dönüp Buchanan erkeklerine göz atmalıyım….





Bu muhteşem gerilimi elimden bırakamadımmmm. İyiler ve kötüler arasında bir tahminde bulunamadım sonuna kadar ve bu durumu seviyorum. Böyle kitaplar okumak için de sabırsızlanıyorum. 

Devlin ince bir çizgide duran bir adamdı. İyiye de kötüye de bir adım uzaklıktaydı sadece. Bu ince çizgideki seçimleri ve kararları ciddi anlamda merakta bıraktı beni. Emily için her şeyden önce söyleyebileceğim şey huzur vereci bir yanı olduğu sanırım. Cesareti ve zekasıyla da birleşince sevmemek imkansızdı. 

Diyalogları, gerilimi ve karakterlerin kimyası oldukça iyi işlenmiş. Yazarın yeni kitapları için sabırsızlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI