Zor Aşk- Lisa Turner

Zor Aşk- Lisa Turner


Sayfa Sayısı: 312
Fenomen Kitaplar
2014
15 tl


Kitap Tanıtımı

Lillian Bennet, sosyetenin en havalı ve en olaylı Leydi'si idi. Bir erkek kadar serseriydi ama içinde kimsenin bilmediği, derin yaralar gizliydi. Aşkı onun hem kaderi hem de lanetiydi...

Damien Christian Maine aile yadigarı zekası ve yakışıklılığı ile koca avcısı annelerin son dönemlerdeki gözdesiydi. Evlilik ise yakın dönem planları arasında ilk sıralarda değildi.

Kaderin yedi yıl sonra bir araya getirdiği iki eski düşman için neler planladığını kimseler bilemezdi...

"Zavallı cahil kardeşimi senin güvenilmez ellerine bırakacağımı düşünüyorsan, yanılıyorsun. Belki farkında değilsin ama Londra'da ünün pek de iyi değil. Erkeklerle istediğini yapabilirsin. Bu konuda sana bir şey diyemem ama kardeşimi sana emanet etmeyeceğim hayatım."

Mevcut yakınlık yeterli değilmiş gibi bir adım daha yaklaştı Lillian. Artık birbirlerine yaslanır vaziyetteydiler. Bu sözlerin getirdiği öfke genç kızı alev alev yakarken, ısı da teninden taşıyor, giysilerinin üzerinden Christian'a ulaşıyordu.

"Senin de çok temiz olduğun söylenemez değil mi Christian? Senin zavallı dediğin kardeşin eminim senin yanında benden öğreneceğinden çok daha fazla güzel şey öğrenir. Belki de biz ikimiz, ona pek de uygun eşlikçiler değilizdir. Öyle değil mi?" 

Lillian bunları Christian'ın kulağına fısıldamış ve son sözü söylerken de kulağına hafifçe temas etmişti ve sonra da hızla geri çekilerek odadan çıkıp gitti.

Christian ise deminki kışkırtılmanın etkisinde olduğu yerde donakaldı. Yanlış kararlar verdiği açıktı. Bu kızla asla başa çıkamayacaktı. Bir yerlerde bir şeyleri batıracağından emindi. Tanrı korusun, yanlış bir kararın bedeli en fazla ne olabilirdi ki? Cehennemde yanmak dışında tabii...


Kitap Yorumu


Bu kez çiçeği burnunda yazar Lisa Turner’ın kitabı Zor Aşk yorumuyla geldim :) Bir süredir kitabını okumak istiyordum kısmet bugüneymiş. 

Lillian kızıl saçları ve yeşil gözleriyle dikkat çekici bir kadındır. İnatçı, biraz huysuz, biraz da asidir üstelik. Soylu olmanın avantajını sonuna kadar kullanabilen şanslı kadınlardan biridir. Ancak onun da yumuşak karnı vardır ve bunun ortaya nasıl çıkacağı merak konusudur. 

Christian yakışıklı bir adamdır. Soylu ve zengin bir varis olması ise çapkınlık konusunda tarih yazmasının yolunu açmıştır. Bunlara ek olarak oldukça da akıllı bir adamdır ve kendi ayakları üstünde durmak için ailesinden uzaklaşır. Aradan yedi yıl geçer ve bir sürpriz yapmak ister ama asıl sürprizle kendisinin karşılaşacağından habersizdir. Zira çocukluk yıllarından beri bir numaralı düşmanı, kedi gözlüsü Lillian ile karşılaşır. Yıllar sonra gelen bu buluşma nasıl son bulacaktır merak konusu. Kim kimi öldürecek ya da kimin gözleri oyulacak, bahisleri açıyorum :P 

Bir Türk olarak İngiliz aristokrasisini yazmak cesaret işi, bunun için kutlarım Lisa Turner’ı. Ancak bunun acemiliğini yer yer hissettim. Kalemini oldukça akıcı buldum. Süslü, sanatlı cümlelerden uzak sonuca varmış, tam istediğim gibi. Uzun uzun betimleme okumayı hiç sevmiyorum. Sonuna değinmeden ise geçemeyeceğim. Nasıl canım böyle olur derken olanı kabullendim ama sonrasında bir ters köşe daha oldu!!! 

Son dönemde yorumların moda söylemi olarak redakte diyeceğim ben de. Daha özenli bir çalışma yapılmalıydı bu konuda. 

Yazarlık kariyerinde başarılar diliyorum Lisa Turner’e. İlhamı bol, okuyucusu bol, yorumları ve beğenileri bol olsun….

Benim puanım;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI