Mimlendimmm!!!

Mimlendimmm!!!



High School Musical etkinliğine sevgili Kitap İklimi davet etmiş beni, hemen yapmalı!!!


1. Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni favori tür / yazar / seri?

Genelde polisiye, gerilim ya da cinayet okumayan biriydim. Ancak Lena Diaz'ın kalemiyle tamamen değişti bu durum. Heyecanla yenileri bekler oldum :))


2. Öyle bir kitap arıyorum ki - içinde istediğim her şey var?

Zor bir soru bu, ne desem bilemedim :D Ama yine de buna uygun cevap düşüneceğim :)


3. Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D ) 

Julia Quinn ve Sabrina Jeffries'in karakterlerini sayabilirim buna.


4. Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?

Tarryn Fisher'ın serisi olabilir bu. Fırsatçı, Tehlikeli Kızıl ve Hırsız... Tamamen ilginç insanlar hepsi de :D

5. Erkekler geri döndü - En iyi bromance?

Pınar'a katılıyorum en iyi diye gösterebileceğim biri yok ama harem kimlerden kurulu dersek ona epeyce sayabilirim :D Kiralık Nişanlı'dan Arthur, Asi'den Rory, Asla Bir İskoçyalı Sevme'den Cealen, Ölüm Falı'ndan Logan ilk aklıma gelenler...


6. Ne Zaman – Favori yaz okuman?

Asla Bir İskoçyalı Sevme, uzun zaman sonra okuduğum bir historicaldi ve çok sevmiştim.


7. Her gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?

Renkli kapakları seviyorum, sanırım Nemesis Kitap'tan çıkanların hepsini yan yana dizer onları izlerdim :D


8. Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?

Kişisel gelişim kitaplarımdan ayrılamam. Ne zaman karar vermekte zorlansam onlara sarılırım, üzerimdeki yükü hafifletiyorlar.


9. Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?

Buna özel bir isim vermeyeceğim ama pısırık, mıymıntı, ezik, cırlak, buluttan nem kapan kadın karakterlerin hepsi bende hayal kırıklığı :/



10. High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?

Bunu pas geçme şansım var mı :D


11. Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?

Buna da sürüyle isim yazabilirim ama başa Deli Dolu Bir Yaz'ı koyabilirim. Okuduğum tuhaf bad boydu :D


12. Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son ?

Historicaller bu konuda favorim :D Önce küsmeler sonra da barışmalar ve evli, mutlu, çocuklu modu. Historicallerin hepsini sayalım buna :D


Ben kimleri mimleyeyim diye düşündüm taşındım ve ben de Kitapperest Dünya'm ile Okuma Köşem bloglarını seçtim. Kolay gelsin kızlar :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI