Yaz Okuma Şenliği 2014

Okuma Şenliğinde İlk Ay



   Yeni bir okuma şenliğinden herkese merhaba! Bu kez daha fazla kitabın olduğu bir şenlik olmuş ve süper olmuş :) Tabii ben sınav mağduru olunca ancak başlayabildim şenliğe ve bu ay oldukça başarısız geçti. Gelecek aylarda bunu telafi edebilmek dileğiyle :)










2. Kategori (10 puan): Sadece tek bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap.
Bu benim çok başıma gelen bir durum. En son Mine Söğüt'te yaşadım. Tek bir kitabını okudum, çok sevdim ve diğer kitaplarını merak ediyorum ama daha hiç birine el atmadım. Pek çoğunuz farklı yazarlarla benzer bir durum yaşamışsınızdır diye düşünüyorum. 
Son Kamelya- Sarah Jio (352 sayfa)



3. Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı. 
Vaktidir- Emre Karataş (200 sayfa)



4. Kategori (10 puan): Adında bir sayı geçen bir kitap.
En popüler sayı 1 olacak diye bir his var içimde ama bakalım göreceğiz. 
Bir Yol Hikayesi- Aşka İkinci Şans, Harlequin (240 sayfa)



5. Kategori (10 puan): Bir kişisel gelişim kitabı.
Sizlerin önerileriyle eklenen bir kategori. 
Menekşe Kokulu Hikayeler (391 sayfa)




19. Kategori (10 puan): Halen yazmaya, üretmeye devam eden bir edebiyatçıdan (yazar, şair, araştırmacı...) bir kitap. 
Gözyaşlarının Tadı- Nafisa Haji (424 sayfa)




21. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı.
Ben yazları severim aşk romanı okumayı. Bir de savaşla ilgili bir kategori var, aşkla ilgili de bir kategori olsun istedim. 
Belalı Düğün- Jamie Maguire (152 sayfa)




22. Kategori (10 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap.
Sizlerin önerisiyle eklenen bir kategori. 
Kara Kış Beyaz Düş- Fatma Erdek (400 sayfa)



Toplamda 7 kitap okumuş oldum bu ay içerisinde. Bu da 2159 sayfa demek. Umarım diğer aylarda çok daha iyilerini yapacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI