Kitaplığımdaki En İlginç Kitap İsimleri

Kitaplığımdaki En İlginç Kitap İsimleri



Yeni bir etkinlikten herkese merhaba! Uzun süredir ders çalışmaktan böyle eğlenceli şeyler yapmaya vaktim olmamıştı, özlemiştim. Bu davet için de çok teşekkür ederim arkadaşlar :) Bundan sonra döndüm sahalara :P Bu sefer ki konumuz ilginç kitap isimleri oldu. Bakalım neleri ilginç bulmuşuz?




  İsmini ilginç buldum zira sıralananları bir türlü bağdaştıramadım birbirleriyle.





Tufanda müzik sesi gelir mi ki yahu?





Günler zaten ikiye ayrılır; ölmek için güzel gün ve ölmek için gün diye!






Adı sevimli ama içindeki her şey kapkara! Bu kitaba bu isim! İsmi koyanı tebrik etmeli!





İsmi uygunsuzlar olsa da içinde uygun olmayacak bir şey yok, rahat olun :D





Bu ismi koymak cesaret ister azizim :D





Tamamen büyüklerin yanında okuyamasınlar diye koymuşlar bu ismi, başka ne açıklaması olabilir ki :D





Okuyana kadar anlaşılmıyor Agafya'nın ne olduğu. Bir isim mi ya da şehir ya da bitki ya da kitap?





Meyveci, sebzeci der gibi olmuş bu da :D





Veee son olarak olmaz olsun cüzdanımda milyonlar dedikten sonra yanımda sen olmayınca diye bağlarım bunu da :D Bir şarkı sözünü koymak kimin fikri acep?





Etkinliğimiz maalesef kitaplıklarımızda olan kitaplarla sınırlı. Ama ben kural dışına çıkıp bu kitabı da yazacağım zira böyle isimler her zaman çıkmaz karşımıza değil mi :D İsme bakın; Olsa Dükkan Senin Sevdiğini Serbest Bırak, Dönerse Senindir, Zıplıyorsa Delidir, Çömeldiyse Dokunma




 Benim listem böyle bakalım diğer bloglarda neler çıkacak karşımıza? Etkinliğimizde kimler var diyorsanız hemen onları da sayıyorum :)











7 yorum:

  1. Olsa Dükkan Senin oldukça ilginçmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gorduğumde benim de ilgimi çekmişti. Hatta okuma listeme ekledim çoktan :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Dönerse senindir, zıplıyorsa delidir :D

      Sil
  3. Şefikam tur kitapları olmasa napcakmışız bilemedim :))) Ama 'olsa dükkan senin' iyiymiş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım elim rahata erdi artık benim, tutmasın beni kimse :))

      Sil
  4. kitap çekilişim var beklerim http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI