James Bowen- Bob'un Dünyası, Yurt Dışı Yorumlar (2. Gün)

Bob'un Dünyası Yurt Dışı Yorumlar

 

   Bob'un Dünyası Goodreads'ta 55 Amazon'da ise 64 yorum almış. Bu yorumlar ve puanlamada aldığı en düşük not ise 3 yıldız olmuş. Yalnız 3 yıldız vereni bulup konuşmak isterdim. Sebebini çok merak ettim :)








  
   Yine bir James ve Bob macerası.
   Kitap sevgi, insanlık ve umut adına iyi bir örnek.











  
 James Bowen’ın yazdığı ilk kitap çok güzeldi ve devamını okumak istedim ama diğer tecrübelerime dayanarak ikinci kitapta bu kadarını beklememiştim.
   Kitap James ve Bob ile ilgili hikayeleri anlatıyor. Son derece eğitici bir hikaye. Sokaklarda yaşamanın, uyuşturucu bağımlısı olmanın ne kadar zor olduğunu gösteriyor.
   Kitabı çok sevdim ve çıkar çıkmaz alıp okudum ve yorum yazmak istedim.











 
  İlk başta tekrar tebrikler demek istiyorum yazara. İlk kitabı okuduktan sonra ikinci kitabı bekletemedim, hemen alıp okudum. Yaklaşık iki gecede bitirdim kitabı. James’in hayatını anlatmaya kaldığı yerden devam ediyor. “Big Issue” işi, yazar oluşu ve normal hayatına dönüşü. Bob’un yardımlarıyla uyuşturucuyu bırakıp eski haline döndü ve diğer insanlara iyi bir örnek oldu. Söyleyeceğim tek şey üçüncüsünün de çıkmasını istediğim.











   Kapağında da dediği gibi ben de hayvanların iyileştirici gücüne inananlardanım. Bob’un James için bir büyücü olduğunu düşünmeye bile başladım hatta. Onların hikayesi herkes için ilham verici oldu bence ilk kitaptan beri.
   Özellikle de son sayfalarda göz yaşlarımı tutamadım. Bence herkes okumalı, bu zevki tatmalı.











   Bu kitabı tamamen ilham verici buldum. Kitabı göz yaşlarım ve boğazımdaki düğümlerle okudum. Bitirmeden uyuyamadım zaten.
   Bu kitap Sokak Kedisi Bob’un devamıydı ve James ve Bob’un doğru tarafa geçiş sürecini anlatıyor. Sokaklarda yaşayan en savunmasız insanlar ve üzücü hayatları hakkında gerçek bir fikir veriyor.
   Bob çok tatlı bir kedi, gülümseyişi çok güzel. Bununla birlikte James için iyi bir ilham kaynağı.
   James bir zamanlar bir hayalet iken şimdi beni gözyaşlarına boğan iyi bir yazar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI