Mart Menekşeleri - Sarah Jio



Kitap Tanıtımı
Sayfa Sayısı: 336
Baskı Yılı: 2012
Dili: Türkçe
Yayınevi: Arkadya Yayınları



Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir...
Gerçek aşkı yaşadığına inanan ünlü yazar Emily Wilson, kocasının başka bir kadını ona tercih ettiğini öğrenince, hayal kırıklığına uğrar. Tüm bu olanlara rağmen yine de tek bir damla gözyaşı dökmez. Büyük yengesi Bee, Mart ayını Bainbridge Adasında geçirmesi için onu davet eder. Emily ruhunda açılan yaraların iyileşmesi umuduyla, bu teklifi kabul eder. Adanın mistik havasıyla huzuru yakalamaya çalışan Emily, 1943 yılında yazılmış kırmızı kadife kaplı bir günlük bulur. Bu günlük onu geçmişin tozlu sayfalarına hapsolan gerçek bir aşk hikâyesine ve altmış yıllık bir aile sırrına götürecektir...Umudun, hüznün ve pişmanlığın bir arada işlendiği büyüleyici bir roman… İlk kitabı Mart Menekşeleri ile Library Journal En İyi Kitap Ödülüne layık görülen Sarah Jio, insan kalbinin, ne kadar hatalı olursa olsun sevdiklerimizi her zaman affedeceğini eşsiz bir dille anlatıyor.


"Aşk, tarih ve gizem… Daha ne olsun? Mart Menekşeleri, geçmişimizin er ya da geç sürprizlerle karşımıza çıkacağını hatırlatan muhteşem bir roman."
Jodi Picoult

"Tarih, gizem ve aşkın mükemmel bir karışımı… Bu romanı elinizden düşüremeyeceksiniz."
Library Journal









Yorumum

Uzun zamandır okuduğum en güzel kitaptı. Başladıktan sonra elimden bırakmak pek kolay olmadı ve bir gün içerisinde bitti. O gün içinde de bana bambaşka duygular yaşattı, iyi ki almışım iyi ki okumuşum dedirtti.
İlk başladığımda edindiğim izlenim durgun bir hikaye olacağı üzerineydi. Emily’nin kırık kalbini onarmasını ve yeniden yazmaya başlamasını okuyacağımı sanmıştım. Ama yanıldığımı anlamam uzun sürmedi. Bulduğu bir günlük sayesinde, ki bulduğu demek ne derece doğru bilemedim, bambaşka şeyler okudum. Okudukça tahminlerde bulundum ve pek çoğunda da yanıldım. Yanıldıkça daha çok merak eder oldum, sonunu zor getirdim. 
Kitabın konusu çok güzeldi. Anlatımı çok akıcı, çevirisi ise kusursuzdu. Sayfalar akıp gitti resmen elimde. Hatta okurken o adada olmak istedim gözümde canlandı oradaki yaşam. 
Kapak tasarımı ve renklerini çok sevdim. Ayracına ise bayıldım. Bu kitapla ilgili tek pişmanlığım bugüne kadar okumamış olmamdır. Hiç düşünmeden alıp okunabilecek bir kitap. Bu güzel kitap için Arkadya Yayınları’na çok teşekkürler. Sanırım yakın bir zamanda yazarın yeni kitabını da çıkaracaklar. Merakla onu beklemekteyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI