Seni Bulmaya Geldim- Guillaume Musso

Seni Bulmaya Geldim


Sayfa Sayısı: 276
Doğan Kitap
2010
17,50 tl


Kitap Tanıtımı

Fransa’nın en çok satan yazarının kaleminden ölüm, aşk, dostluk, karma ve kader konulu çarpıcı bir aşk ve gizem hikâyesi…

Ethan, Céline, Jessie.
Bir erkek, bir kadın, bir çocuk.
Uçurumun kenarındaki üç insan.
Yolları kesişen, birbirini hem sevip hem yıkıma sürükleyen üç kişi.
Geriye dönüşü olmayan noktayı geçtiler mi?
Her şeyi değiştirebilmeleri için 24 saatleri var.
Peki ama, aşk ölümü alt edebilir mi?

İnsan hep zamanı olduğunu sanır, ama gün gelir, geriye dönüşü olmayan noktayı aştığını, artık geriye dönmenin mümkün olmadığını fark eder. Zaman varken yaşamak için, sevmek için acele edin. Fırsat ellerinizin arasından kayıp gidebilir…


Kitap Yorumu





Guillaume Musso uzun zamandır merak ettiğim yazarlardan biriydi. Her yerde kendisinden övgüyle bahseden yazılar görmüştüm. Pinuccia’nın düzenlediği yaz şenliğinde de Fransız bir yazardan bir kategorisinde yer verdim “Seni Bulmaya Geldim” kitabına. 

Kitaba başlayıp da karakterimizin kişisel gelişim uzmanı olduğunu gördüğümde ne kadar doğru bir seçim yaptığımı gördüm. Zira kişisel gelişim seven biri olarak roman karakterinin kişisel gelişimci olması beni mutlu etti. 

Ethan başarılı bir kişisel gelişimcidir. Uzun yıllar önce yolun karşı kıyısında olmaya karar vermiş ve azimle çalışmıştır. Sonunda da yolun karşı kıyısına geçip zirveye çıkmıştır. Tüm tv yapımcıları tarafından aranan, kitapları yok satan biri haline gelir. Ancak kendi içinde çözemediği sorunları vardır ve zaman zaman mutsuzluğa düşer. Ve final sahnesinde tam bir şokla karşı karşıya kalır.

 İçerisinde hafifçe fantastik ögelerin yer aldığı ilginç bir kitap “Seni Bulmaya Geldim”. Son derece merakla okutuyor kendini ve de oldukça akıcı. Fantastik okumayı sevmeyen biri olduğum için fantastik ögeler bende havada kaldı. Sonunda onların bir yere bağlanacağını düşünmüştüm ama olmadı. O sebeple benim puanım;

1 yorum:

  1. Ben herkesin beni aramasını, beni bulmasını istemem!

    Seni Bulmaya Geldim cümlesini bana söylenin çok özel bir insan olmasını isterim. Örneğin çok özlediğim sevgilim bana Seni Bulmaya Geldim desin isterim. Veya bir miras avukatı kapımı çalsın ve Seni Bulmaya Geldim çünkü sana büyük bir miras kaldı deyip elindeki para dolu çantayı uzatsın! :)

    Ama kredi kartı borcum için icra memuru gelip bana Seni Bulmaya Geldim demesin!... Off yaa bu borçları nasıl ödiycem her saniye aklımdalar.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI