Kayıp Dük- Julia Quinn

Kayıp Dük- Julia Quinn


Kitap Tanıtımı
Sayfa Sayısı: 366
Epsilon Yayınları
20 tl

Satın almak için tıklayın

Jack Audley bir hayduttur. Bir zamanlarsa asker. Ve her zaman bir çapkındır. Hayatta en son istediği şeyse, yüzlerce kişinin hayatından ve kadim bir mirastan sorumlu bir asilzade olmaktır. Fakat soylu Wyndham Ailesi’nin uzun zamandır kayıp oğlu olduğu ortaya çıkınca, kaygısız hayatı bir anda sona erecektir. Eğer gayrimeşru olmadığını da kanıtlarsa, o zaman kendisini hiç istemediği bir konumda bulacaktır: Wyndham Dükü.
Grace Eversleigh son beş yılını, dul Wyndham Düşesi’nin refakatçisi olarak, didinerek geçirmiştir. Günlük rutininde çok az değişikliklerin olduğu, asla takdir edilmediği bir iştir bu…ta ki Jack Audley, kendinden emin gülümseyişi ve tatlı çekiciliğiyle bir anda hayatında belirlene dek. Jack, “hayır”ı cevap olarak kabul etmeyen bir erkektir ve Grace onun kollarındayken kesinlikle hayır demek isteyen bir kadın değildir. Ancak ortada bir sorun vardır: Jack gerçek dükse, o zaman o sahip olamayacağı tek erkektir.


Kitap Yorumu

Julia Quinn benim favori historical yazarımdır. Tüm kitaplarında olaylar hep sıcak bir aile ortamıyla ya da güçlü dostluklarla beraber işlenir. Ve tabi ki mükemmel olmayan kadın ve erkeklerin komedi garantili diyaloglarıyla. Haliyle önceden okuduğum kitaplarında –ki yazarın tüm kitaplarını okudum- edindiğim bu izlenimlerle beklentim aşırı yüksek başladım. 

Renkli Kalemler Blog Tur ekibi historical seven kızları olarak birlikte başladık bu kitaba. Bitirdikten sonra kitapla ilgili kritik yapmayı seviyoruz çünkü :) En son ben bitirdim bu arada :P Çünkü beklentim fazlasıyla yüksekti ve aradığımı bulamadım maalesef. Kötüydü diyemiyorum ama yazarın standardının altından buldum ben. 

Jack, bir zamanlar başarıyla orduda görev yapmış eski bir askerdir. Beş yıl görev yaptıktan sonra bir olay sonucunda suçluluk hissedip görevinden istifa eder. Sonrasında da haydutluğa soyunur. Bir gece durdurduğu bir araba onun tüm hayatını etkileyecektir. Sokaklardan malikaneye uzanan bir öykü kısaca. Ve de kızımız Grace… Düşesin refakatçisi olarak malikaneye alınır. Bir davet dönüşünde arabalarını soymak için durduran Jack onun hayatına da dokunmuştur. 

Olay akışı diyemiyorum zira çok bir olay yoktu. Ama kitaptaki aşkı sevdim. İşlenişi güzeldi. Dili ve anlatımı da güzeldi, akıcı bir kitaptı. 

Kitabın son sayfalarında Thomas’a bayıldım. Haliyle onun hikayesini beklemeye geçtim çoktan. Umarım çok fazla beklemeyiz.

Benim bu kitaba puanım ise;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI