Mutfakta Aşk Kokusu Var - Eleanor Moran, Kitap Yorumu (3. Gün)

Mutfakta Aşk Kokusu Var!


Kitap Tanıtımı
Sayfa Sayısı: 460
Basım Yılı: 2013
Sonsuz Kitap
15 tl


Aşkın tadı parmaklarınıza bulaşacak, lezzeti aklınızı başınızdan alacak.

Etrafındaki dostlarının çoğu evlilik hazırlıklarıyla meşgulken Amber, boşanma sonrası dönemi en az zararla atlatmaya çalışmaktadır.

Hayatının kontrolünü elinden kaçırmış, yeni bir başlangıç yapmak için geç bile kalmıştır. Yeni bir işe başlayarak hayatında yepyeni bir sayfa açmak niyetindedir.

Ünlü şef Oscarın mutfağında çalışmaya başlamak, atacağı ilk adım olacaktır ancak şefin, ağzı bozuk ve sinirli bir adam olduğunu öğrendiğinde iş işten geçmiştir. 

Bu mutfakta aşk, tutku ve çekişme bir arada...


                                                               Kitap Yorumu


   Bir kitabın içeriğidir elbette önemli olan. Ama göze de hitap ettiğinde, işte o zaman mükemmel bileşim oluyor. Aynı Mutfakta Aşk Kokusu Var gibi. Kapağa kesinlikle bayıldım. Rengarenk ve gel beni al diyor resmen.
   Kendi yerimi açmak istediğim için mutfakta geçen tüm kitaplar ilgimi çekiyor. Onları okudukça kendimi de hayal aleminde kaybediyorum. Bu kez de kendimi Oscar’ın yerinde buldum. Ve ona aşırı kızdım. Hele sonunu okuduktan sonra. Yurt dışı yorumlarını okurken sonunda büyük bir sürpriz olduğunu anlamıştım ama bu denli büyüğünü beklemiştim. İşte kitap bu denli şaşırtıp kızdıracak kadar gerçek. İçinde abartı olmadan insan hayatlarına dokunmuş yazar. Oscar, Amber, Dom, Lydia… Hepsi bizden insanlar. Aşklarıyla, öfkeleriyle, hırslarıyla ve gerçek mutfakta. Zaten kitabı yazmadan önce bir şeften mutfak işleyişini öğrenmiş.
   Amber ve Dom ayrılmaya karar veriyorlar olay sonrasında başlıyor. Amber çalıştığı iş yerinden istifa edip Oscar’ın yanında işe başlıyor. Huysuz, öfkeli bir adamla yaralı ve boşanmanın etkilerini üzerinden atmaya çalışan bir kadın. İnişler çıkışlar, aşk, öfke, tartışma, karşılaşmalar ve de hepsinin ortası yemek. Kısacası her şey var bu kitapta.
   Elime aldıktan sonra baştan sona keyifle okudum bu kitabı. Tek solukta okunabilecek türden. Okumadan geçmeyin derim.
   Benden aldığı puana gelince ise;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI